07/02/2023

Lions Nieuwegein en Rotary Nieuwegein hebben de handen ineengeslagen door gezamenlijk het initiatief van Park Kokkebogaard te omarmen.
Met de verkoop van wijn is een mooi bedrag opgehaald waarbij Park Kokkebogaard kan gaan uitkijken naar een nieuw (hufterproof) tuinhuisje waarin alle tuinmaterialen zijn opgeslagen voor de verzorging van het park. Daarnaast zal ook stuk opnieuw beplant worden die het park zal opfleuren.

Doordat een bedrag van €2200,- is opgehaald met deze actie komt dit bedrag ook nog eens in aanmerking te worden verdubbeld door de Gemeente Nieuwegein. Hierdoor zal er een totaalbedrag van €4400,- beschikbaar worden gesteld aan dit initiatief.

Overhandiging
Initiatiefnemers Nick Brugman en Wendy Tukker hebben dit bedrag afgelopen zaterdag 4 februari overhandigd gekregen uit handen van Raymond de Jong (Lions) en Jolanda van Loon (Rotary). Zij zullen er voor zorgen dat dit bedrag binnen de nieuwe stichting Park Kokkebogaard goed ingezet zal worden en de uitvoering bij de vrijwilligers wordt neergelegd.

Wederom een fantastische actie van de gezamenlijke serviceclubs uit Nieuwegein.