12/05/2024

De inzamelactie voor de voedselbank Nieuwegein / IJsselstein is een groot succes geworden.
Met medewerking van vele Lions uit Nieuwegein en PLUS van Loon stonden zij in de winkel om aandacht te vragen voor de voedselbank.
Middels een verkorte boodschappenlijst werd mensen gevraagd iets van de boodschappenlijst te kopen en te doneren aan de voedselbank.
Het resultaat na een dag inzamelen: 39 bakken gevuld met eten en drinken. Daarnaast werd ook nog een bedrag opgehaald van €55,-.

Directeur Cor van Dalen was zeer content met deze aantallen "waarmee we weer een groot aantal mensen die gebruik maken van de Voedselbank kunnen helpen".

Volgend jaar zullen de Lions ook weer een dergelijke actie op touw zetten samen met de Voesdselbank.