13/11/2023

Net als de afgelopen jaren hebben we ook dit jaar weer een aanbod lekkere ‘Goede Doelen Wijnen’ samengesteld, samen met de Rotary Nieuwegein. Met de aanschaf van deze wijnen steunen we het goede doel. Dit jaar is gekozen voor Stichting Leergeld Nieuwegein.

Wat doet stichting Leergeld Nieuwegein?

Alle kinderen en jongeren tot 18 jaar mogen meedoen! Nu meedoen is straks meetellen. Stichting Leergeld Nieuwegein biedt kinderen die in Nieuwegein opgroeien in gezinnen met weinig financiële middelen hulp in de vorm van een bijdrage in de kosten van bijvoorbeeld:

• Benodigdheden voor school of sportkleding;
  • Muziek- of tekenlessen;
  • Zwemles;
  • Een fiets, een laptop, etc.

Door het kopen van wijnen uit het pakket ‘Goede Doelen Wijnen 2023’ help je dus kinderen in Nieuwegein die onze steun hard nodig hebben.

1. Ga naar de site van onze samenwerkingspartner Grapes & Bottles;
  2. Koop en betaal direct op de site je ‘Goede Doelen Wijnen 2023’;
  3. En steun de stichting Leergeld Nieuwegein.

Je bestelt en betaalt online. Je bestelling staat klaar op zaterdag 9 december 2023 en is die dag op te halen tussen 10.00 – 13.30 uur bij: Sutter en Kars Notarissen, Newtonbaan 16, 3439 NK Nieuwegein.

Deel dit bericht vooral met vrienden, collega’s, familie, etc. En laten we zorgen voor een mooie opbrengst voor Stichting Leergeld Nieuwegein.